The WINNER takes it all !!

Jaaa, ni fattar ju vem som VANN igår ?!
Utan tvekan tog jag hem vinsten.
Alltså vi hade ändrat lite igår, men jag skall se till att dessa regler hålls även i fortsättningen.....

Magnus......ja just det......torget var fullpackat med folk. Unga som gamla. Eftersom dom gjorde "TV" blev det massa pauser och information om hur vi i publiken skulle uppträda. Så visst var det regiserat men lite roligt att lyssna var det.
jag gick efter en låt..........skulle ju till Marie 18,00.

Tänk......jag hann även träna 30 min. Hann igenom hela överkroppen på 30 min. OTROLIGT vad mycket man hinner om man bara vill.

Idag blir det spinning med Johan.

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0